Wyjazd za elektrosprzęt

,,Ekowypad” już za nami

25 września najaktywniejsi uczestnicy IV edycji konkursu ,,Ekowypady  za elektroodpady” pod opieką p. Małgorzaty Gutowskiej, p.Krystyny Szefler i p.Doroty Wardeńskiej udali się najpierw do ZOO w Płocku. Tam  uczestniczyliśmy w warsztatach ,,Fascynujący  świat zwierząt” Chętni osobiście mogli dotknąć niektórych mieszkańców ZOO.

Dla podsumowania  zdobytych wiadomości uczniowie otrzymali ciekawe książeczki z ćwiczeniami, a w prezencie zakładkę i ołówek z logo tego miejsca Potem podczas dwugodzinnego spaceru obejrzeliśmy zwierzęta tam  przebywające. Następnie udaliśmy się do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu. Tutaj poznaliśmy najpierw cały kompleks. Spacerując ścieżkami parku,  obejrzeliśmy ciekawe, mało lub w ogóle nieznane okazy drzew, krzewów i kwiatów. Potem zwiedziliśmy powozownię oraz skansen. Pani przewodnik opowiedziała o życiu mieszkańców wsi na przestrzeni dziejów naszej ojczyzny. Zobaczyliśmy chaty i dworki. Niektórych eksponatów mogliśmy nawet dotknąć. Otrzymaliśmy też upominki i interesujące książeczki z kartami pracy.

Pomimo długiej wędrówki drogą pośród chat,  nie czuliśmy zmęczenia.

Wrażeń z tej wycieczki było tyle, że rozmowy nie milkły do samych Pluskowęs